Klacht: Bus 121 Gorinchem – Den Bosch

op 28 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste heer/mevrouw,

Al een aantal weken zit onze bus zo vol, dat hij vaak langs halted moet rijden zonder dat er iemand bij kan. Zo missen erg veel mensen waaronder veel scholieren hun bus. Het is vervelend dat er geen extra bus rijdt, terwijl dat wel nodig is. Een aantal weken geleden reed er ’s ochtends wel een extra bus, maar sinds een week of twee is die blijkbaar geschrapt.

Het gaat hier om de bus van 07:40 uur bij de Kammetweg te Andel

Iris Nuvelstijn

Wanneer er een extra bus komt, elke ochtend zit hij vol. Dat zou de beste oplossing zijn, zodat iedereen optijd op school/werk komt.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 dagen geleden - Goedenavond, Begrijpelijk dat je het niet fijn vindt dat de bus zo vol zit en dat er dus ook nog passagiers blijven staan bij sommige haltes. Wat de reden is dat de extra bus niet meer rijdt is mij niet bekend. Ik heb dit daarom intern nagevraagd. Mocht ik hierop nog een reactie krijgen, dan hoor je dit uiteraard nog van me. Vanaf 11 december komt er een nieuwe dienstregeling. Wellicht dat deze meer uitkomst biedt voor wat betreft de drukte in de bus.

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 december 2016 om 14:26 geantwoord

Goedemiddag,

Ik heb een reactie ontvangen over de extra bus. Deze luidt: \"Op deze rit rijdt Arriva standaard met een extra bus. De afgelopen dagen is er regelmatig een bus om verschillende oorzaken uitgevallen, onze excuses voor het ongemak. Vanaf 11 december zijn de extra bussen onder lijnnummer 621 in de dienstregeling opgenomen.\"

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door irisnuvelstijn