Klacht: Bureau-stoel

op 26 juli 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor vele jaren terug een bureau-stoel gekocht bij Leen Bakker prefect!! heb er jaren plezier van gehad nu was de tijd gekomen voor een nieuwe bureau stoel dus ben ik naar Leen Bakker terug gegaan voor een nieuwe stoel ik dacht noch pak je een duurdere dat zit altijd goed zoals de vorige er stond een stoel type (OSLO) voor €119.00 op 1-3-’12 maar…toen deze in elkaar stond in mijn kamer was het zit gevoel helemaal anders, ik had het gevoel ik zit op een kogel ik bedoel ik zit nooit recht in deze stoel oftewel ik
kiep naar links of ik kiep naar rechts en naar voren en naar achter, mijn vraag is heb ik als klant géén garantie op zo’n dure bureau stoel bij Leen Bakker

Gewenste Oplossing:

met elke oplossing als het maar goed is

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jost