Klacht: Bundel op door gesprkken met tele2

op 03 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb vandaag een aantal keer met tele2 gesprokken over problemen rond verlengin. Gesprekken duurden heel lang. Ik ben in een gesprek tegen mijn zin drie keer doorverbonden aan verschillende medewerkers. Ieder keer moest ik mijn verhaal vertellen en gegevens doorgeven. Uiteindelijk blijkt dat ik binnen een dag door gesprekken met tele2 alle bundel kwiht geraakt. Bovendien heb ik buitenbundel gesproken en daardoor deze maand flink geld uitgeven. Het nummer 1200 van tele2 blijktbaar niet goedkoop. Als de gesprekken door onnodige doorverbindingen te lang duur ben je toch zelf aansprekelijk en kwijt je niet jouw alle bundel maar betaalcje ook extra geld. Ik heb via hun chat pagina met hun contact opgenomen en een vergoedingsverzoek gedaan. Eerlijk gezegd verwacht ik niet veel.

Als ik niet extra geld betaal voor de buitenbundel en als ik wat bundel terug kan krijgen dan zal ik tevreden zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sevil11