Mijn Klacht:
Afgelopen 3 maanden heb ik last van buitensporig dataverbruik die ik niet kan ruimen met mijn vebruik. Bovendien is mijn internetgebruik niet toegenomen. Omstreeks middernacht worden er grote hoeveel MB’s tot wel 450 MB op mij bundel in mindering gebracht. Dit verschijnsel gebeurt ook overdag. Iedere maand is mij verbruik buiten te goed hoger geworden. Deze maand is mijn factuur 168E i.pv. 68E. Na contact te hebben opgenomen met Vodafone klantenservice is mij medegedeeld dat ik een SMS, tot tweemaal toe, had ontvangen waarin zij aangaven dat ik boven mij bundeltegoed bevond qua verbruik. Zij hebben telefonisch aangegeven de 3e rekening uit culance te crediteren op mijn volgende factuur. Thans moet ik het openstaand bedrag eerst overmaken voordat ik daar in aanmerking voor kan komen.Hiermee ben ik natuurlijk niet tevreden daar het gebruik drastische financiele concequenties heeft meegeleverd.
Gewenste Oplossing:
Als ik alle bizarre dataverbruik terug krijg in vorm van een creditering. Ik heb weliswaar geen gebruik kunnen maken van mijn bundel op de manier dat ik normaal deed.

