Klacht: buitenland internet

op 10 augustus 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben minder dan een week op vakantie in turkije en ik heb dus mijn plafond aanstaan tot 10 euro zelf is nl , maar in turkije moet ik ineens 50 euro betalen terwijl ik m maar minuutje aanhad op t te testen en toen voordat ik m uitklikte kreeg ik een melding “je hebt 80% gebruikt” en eentje dat ik over mn bundel ben en daardoor mn internet is geblokkeerd
maar als ik op de app kijk staat dr dat ik 1000 mb overheb

Gewenste Oplossing:

als ik geen 50 euro meer hoef te betalen en gewoon internet kan gebruiken want het is raar om zomaar 50 euro te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 10 augustus 2017 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte S. Avci,

Vervelend te horen dat er extra kosten zijn ontstaan met uw abonnement.

Inmiddels heeft u al contact gehad met de klantenservice, en is met u gesproken om dit naar tevredenheid op te lossen.

Ik hoop dan ook dat u tevreden bent over de geboden oplossing van ons.

Met vriendelijke groet,

Leon

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door ma3seb