Klacht: buitenland internet

op 10 augustus 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben minder dan een week op vakantie in turkije en ik heb dus mijn plafond aanstaan tot 10 euro zelf is nl , maar in turkije moet ik ineens 50 euro betalen terwijl ik m maar minuutje aanhad op t te testen en toen voordat ik m uitklikte kreeg ik een melding “je hebt 80% gebruikt” en eentje dat ik over mn bundel ben en daardoor mn internet is geblokkeerd
maar als ik op de app kijk staat dr dat ik 1000 mb overheb

Gewenste Oplossing:

als ik geen 50 euro meer hoef te betalen en gewoon internet kan gebruiken want het is raar om zomaar 50 euro te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte S. Avc i,

Vervelend te horen dat er extra kosten zijn ontstaan met uw abonnement.

Inmiddels heeft u al contact gehad met de klantenservice, en is met u gesproken om dit naar tevredenheid op te lossen.

Ik hoop dan ook dat u tevreden bent over de geboden oplossing van ons.

Met vriendelijke groet,

Leon

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door ma3seb