Klacht: Buitenland bellen, 0900 nummers en voicemail

op 07 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds ik bij Tele2 zit kan ik geen 0900 nummer bellen (uiteraard behalve de TE BETALEN klantenservice van Tele2 zelf), ik kan dus oa mijn parkeerpas niet activeren, wat al vervelend genoeg is; Maar tot OVERMAAT VAN RAMP; Kon ik laatst op mijn zakenreis ook niet mobiel bellen! Ik ben RAZEND! Heb net een eigen bedrijf gestart en dit was een ERG belangrijke reis voor mij! Die ik dus nog eens kan herhalen aangezien ik een belangrijk gesprek misgelopen ben! Nergens wordt je hiervoor gewaarschuwd! Als ik dit van te voren had geweten, was ik uiteraard NOOIT bij Tele 2 gegaan! En mij achteraf vertellen dat het komt omdat ik nog geen 2 facturen heb betaald? Wat is dat voor nonsense! Ik sta nergens geregistreerd als een wanbetaler, heb gewoon altijd netjes al mijn rekeningen betaald, dus waar komt dat onvertrouwen vandaan?? En waar is het voor nodig? En dan achteraf vertellen dat als ik van te voren 75 euro vooruit had betaald, het geen probleem geweest zou zijn? Wtf?! Hoe moet ik dat weten als het nergens vermeld staat?!
Ik ben echt WOEST (en dat is nog zwak uitgedrukt) Op mijn zakenreis niemand kunnen bellen of gebeld worden, geen voicemail of sms, niets!???? Wat is dat voor non-service!!! Dit soort informatie horen met koeieletters zichtbaar te staan bij het afsluiten van een abonnement!
En dan nog iets… mijn voicemail is ineens geactiveerd en er zijn veel berichten ingesproken op mijn voicemail en nu ik hem afluister, is er geen terug te luisteren, dat kan niet kloppen! Heb van verscheidene mensen gehoord dat ze mijn voicemail hebben ingesproken…
Nou zit ik net krap 2 maanden bij Tele2 en nou heb ik al meer klachten dan ik ooit heb gehad bij al mijn vorige providers bij elkaar!

Achteraf is dit niet meer goed te maken... Ik ben zwaar ontevreden over Tele 2! Neem aan dat ze de kosten van een volgende zakenreis niet vergoeden, dus wat mij betreft NOOIT meer Tele2!
Wat ik wel heel belangrijk vind is dat dit duidelijk vermeld moet komen te staan!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 13 augustus 2012 om 14:25 geantwoord

Wij betreuren het dat er onduidelijkheid is ontstaan over bellen in het buitenland en naar servicenummers. Meer informatie hierover is via de Virtuele Assistent op onze website te vinden met de zoekwoorden: bellen in het buitenland http://www.tele2.nl/mobiel.html Volgens onze gegevens gaat het om een consumenten abonnement en heeft de klant hierover inmiddels al contact gehad met de klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Rieneke