Klacht: buiten de bundel??

op 14 april 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

na een moeizame overstap de eerste betaling van het abonnement teruggekregen en via de mail de toezegging van 1 gb extra.
En dan wordt er 50 euro voor buiten de bundel internet in rekening gebracht en 10 euro gecrediteerd voor 1gb.
Hoezo, de extra gb was toch om te gebruiken?
Na veel bellen en mailen ben ik het zat, er wordt van alles gezegd maar niets meer gedaan en geen reactie meer.

het buiten de bundel terug draaien en de extra kosten retour.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 14 april 2017 om 18:01 geantwoord

Goedenavond Mevrouw Van Wijk,

Uiteraard is het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de diensten van Simpel. Graag wil ik dit voor u oplossen en wil u dan ook vragen om uw klantgegevens. Heeft u voor mij een klant- en/of ordernummer? Overigens is het mobiele nummer ook een optie. In afwachting van uw reactie.

Alan

Simpel

Reactie van de melder van de klacht Maaike van Wijk

4 jaren geleden - er is nog steeds niets gebeurd, geen reactie.

Heeft op 24 april 2017 om 19:00 geantwoord

er is geen oplossing aangeboden, de klacht blijft bestaan.

Bericht van Simpel

4 jaren geleden - Beste MaaikevanWijk, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Simpel. Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en het misverstand kunnen uitleggen met betrekking tot de extra 1GB. Om u alsnog tegemoet te komen gaan wij een deel van de gemaakte kosten crediteren op uw eerst volgende facturen. Excuses voor ongemak. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, Rowena Simpel Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Maaike van Wijk

4 jaren geleden - Simpel heeft de klacht opgelost, ik ben er zeer tevreden mee!

Alle klachten die gemeld zijn door Maaike van Wijk