Klacht: buiten bundel door verkeerde info over data verbruik: belachelijk!

op 21 januari 2014 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

In dec ’13 is mijn zoon Maarten opeens heel veel over zijn bundel heen gegaan (door internet gebruik). Hij heeft hierover zeer onduidelijke berichtgeving ontvangen. Hij kreeg eerst een sms en mail dat hij 100% buiten bundel ging. Enkele dagen later kreeg hij opnieuw een sms en mail dat hij SLECHTS 75% over zijn bundel heen was. Daarna heeft hij geen bericht meer gekregen van Simyo in de hele maand december. Hierdoor is hij door gegaan met internet gebruiken, want hij is er logischerwijs van uit gegaan dat hij nog 25% over had, uitgaande van de laatste berichtgeving. Nu worden wij geconfronteerd met enorm hoge kosten. Dit gaan wij niet betalen. Wij worden niet goed geïnformeerd.

Wij willen alleen het abonnement tarief betalen en geen extra kosten.
Simyo heeft ons nu aangeboden om minder te betalen, maar wij zijn verkeerd geïnformeerd en daarom hebben wij ons bel/data gedrag niet kunnen aanpassen.
Wij hebben alle mails en sms bewaard om te kunnen bewijzen dat wij verkeerd zijn geïnformeerd

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Simyo

Bericht van Simyo

3 jaren geleden - Beste, Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op webcare@simyo.nl of via ons forum http://www.simyo.nl/forum Wij kijken dan graag naar uw situatie. Vriendelijke groet, Simyo webcare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Bericht van Simyo

Alle klachten die gemeld zijn door bomenbos