Klacht: verkeerde eindstanden berekend

op 14 augustus 2014 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

ik ben van 11-2-2014 tot 1-4-2014 dus 49 dagen bij de budget energie aangesloten geweest. na eerder een verkeerde nota gekregen te hebben van bijna 2.000,00!! euro ben ik tot op de dag van vandaag bezig wel een goede correct nota te kregen van BE. Na talloze emails en bijgaande foto’s van einde oude leverancier meterstanden en beginstanden nieuwe leverancier blijven ze bij hun niet correcte nota waarin zij de eindstanden veel te hoog berekenen. Ondanks dat ik aanmaningen kreeg en bijkomende kosten en het verzoek/voorstel dat de financieel directeur mij eens moet bellen, blijft het stil, ik ben hier zo ziek van en het beheerst mijn leven. een advocaat kan ik niet betalen. er rest mij niets dan te wachten totdat zij een rechtszaak beginnen en dat de rechter het dan maar moet vertellen dat zij fout zitten. want ondanks mijn bewijzen blijven ze doof en blind. maar dan zal ik nog financieel gedupeerd worden want voor een rechtszaak betaal je ook. vanaf april slaap ik weinig en ben ik gefrustreerd. met vriendelijke groet mevrouw Heijmans Overasselt.

als er eindelijk een correcte nota komt.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 24 september 2014 om 09:39 geantwoord

In telefonisch contact met mevrouw zijn de meterstanden, het verbruik en de eindnota besproken. De extra kosten zijn komen te vervallen en mevrouw heeft de eindnota voldaan.

Alle klachten die gemeld zijn door wiltara