Klacht: BTW teruggave/slechte!!!klantenservice

op 07 augustus 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

23 juli de volgende klacht gemeld via klacht.nl:
Vanwege het werken voor de NATO het formulier, volgens instructie van een medewerker bij BCC Eindhoven, ingevuld en opgestuurd naar de hoofdlocatie op Schiphol.

Na 6 weken niks gehoord te hebben een bericht achtergelaten via de klantenservice via de website. Hier heb ik geen gehoor op gehad.

Een week later via de whatsapp klantenservice een bericht gestuurd. Vervolgens werd mijn orderbonnen gevraagd. Hierom gevraagd en wederom geen gehoord gekregen.

Weer een week gewacht en nogmaals gereageerd op het bericht en gevraagd om een update. Vervolgens krijg ik de vraag wat ik heb gestuurd en waarheen, terwijl ik dat duidelijk heb uitgelegd. Nogmaals alles uitgelegd waarop ik de vraag krijg waar ik het heen heb gestuurd.

Allereerst krijg ik van Sandra de reactie dat het naar een verkeerde postcode is gestuurd, het zou namelijk 1119NT moeten zijn ipv 1118NT. Ten eerste vraag ik me hierbij af of dit zodanig verschil maakt. De postbode kijkt dan toch naar het adres? Daarnaast betreft het Schiphol, niet echt te missen?!

Vervolgens krijg ik van Rachel een tegensprekend bericht op Sandra dat het naar 1118ZN moest. Vreemd dat zelfs collega’s elkaar tegenspreken! Hoe moet ik het dan nog begrijpen?

De klantenservice nogmaals gebeld en uitleg gevraagd over de situatie. Een zeer onvriendelijke jongeman gesproken die me grof vertelde dat ik maar 2 dagen moest wachten en dat ze dan wel contact op zouden nemen.

Al bij al nog steeds niet geholpen! Ook zeer klantonvriendelijkheid behandeld!

31 juli de volgende reactie ontvangen:
Beste mevrouw van der Linden,

Vervelend om te vernemen dat u al enige tijd bezig bent om u BTW terug te vragen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak welke u hiermee heeft ondervonden. Graag zou ik voor de volledigheid meer gegevens van u willen opvragen.

Op het adres welke u op het contactformulier heeft ingevoerd kan ik helaas niks terugvinden.

U kunt uw formulier naar het volgende emailadres versturen.
customercare@bcc.nl met vermelding van uw IBAN rekeningnummer.

Ik zal na het ontvangen van uw gegevens opnieuw contact met u opnemen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen.

Kim
BCC Customer Care

—-

Hierop meteen het formulier en IBAN nummer doorgehaald naar bovenstaand mailadres. Wederom geen reactie!
De klacht werd door BCC meteen als ”opgelost” weggezet.

Dit is geen oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus: hierbij nogmaals mijn klacht met daarbij de opmerking over de verschrikkelijk slechte service!

Een fatsoenlijke service en de BTW teruggave op het bijgevoegd bankrekening nummer.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 21 augustus 2017 om 10:26 geantwoord

Heeft op 21 augustus 2017 om 11:31 geantwoord

Dit is toch geen oplossing? ik heb dit al 100 x doorgestuurd!!!

Reactie van de melder van de klacht Aniek van der Linden

3 maanden geleden - Het mailadres heb ik al meerdere keren doorgestuurd. bsamuels@salis-salcc.org

Alle klachten die gemeld zijn door Aniek van der Linden