Klacht: Bsteld maar niks krijgen

op 04 augustus 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14-07-2017
Naam: WorldPay Customer Payments
Omschrijving: 6600998421
TegenrekeningNL59ABNA0626226163
MutatiesoortInternet bankieren (GT)
Mededelingen
Naam: WorldPay Customer Payments
Omschrijving: 6600998421
0030002211332952 litb-24091809
000399Light/Mini In The Box
IBAN: NL59ABNA0626226163
Kenmerk: 14-07-2017 20:39 0030002211332952

Gewenste Oplossing:

Waar mijn bsteing geblijven?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 07 augustus 2017 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Jahwar