Klacht: Adreswijziging / Wijziging gegevesn Kadaster niet verwerkt

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg, geadresseerd aan mijn nieuwe adres, een aanslag lokale belastingen betreffende een object waarvan ik sinds oktober 2019 geen eigenaar meer van ben. Volgens één van uw medewerkers komt dat doordat aan uw kant blijkbaar een wijziging van het kadaster over het hoofd is gezien. Dat kan de beste overkomen, maar wat ik vreemd en niet klantvriendelijk vind, is, dat ik nu bezwaar moet gaan maken en uitstel van betaling moet gaan aanvragen. Allemaal rompslomp, terwijl de fout aan uw kant ligt. Leuker kunnen we het niet maken, inderdaad!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik bericht krijg dat ik de belastingaanslag als niet verzonden mag beschouwen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MDB de Jong