Klacht: Bruynzeel keukens verkoopt en levert een betreurenswaardige kwaliteit van apparatuur (Pelgrim/Atag) met misleidende garantievoorwaarden

op 17 juni 2016 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Ik ben zeer ontevreden over de kwaliteit van de ATAG apparatuur in mijn 3 jaar jonge keuken verkocht en geleverd door Bruynzeel keukens. Binnen 3 jaar tijd is:

-mijn kookplaat stuk gegaan en gerepareerd.
-mijn combi-oven stuk gegaan waarna ik 3 maanden zonder heb gezeten. Dit heeft mij 70 euro voorrijkosten gekost.
-Recent heeft mijn ijskast het begeven en is deze kennelijk niet meer te maken. Dit kost opnieuw 70 euro + een belachelijke 189 euro om een PAS drie jaar oude koelkast te vervangen.

Ik vind het zeer betreurenswaardig dat mijn koelkast na 3 jaar de geest heeft gegeven (bij normaal gebruik en volgens handleiding voorgeschreven onderhoud protocol) en het ronduit belachelijk dat ik een gefactureerd bedrag van 189 euro moet betalen om dit verholpen te krijgen. Ik heb de garantievoorwaarden bekeken en kan hieruit niet opmaken dat ik binnen een verlengde garantietermijn van 8 jaar zelf voor dit soort kosten moet opdraven. De garantievoorwaarden zijn misleidend te noemen.

ATAG en Bruynzeel keukens komen mij werkelijk nergens tegenmoet terwijl ik op verschillende manieren mijn klacht heb gedaan. Ik verlang twee zaken:

1. Ik wil compensatie voor de gemaakte onkosten mbt. voorrijkosten.
2. Ik wil geld terug voor het vervangen van de defecte koelkast binnen de gestelde garantietermijn. Om precies te zijn 189 euro.

Alle klachten die gemeld zijn door fernaopersoon1