Klacht: Brutale en slecht medewerker Lent van Jumbo

op 31 augustus 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

De jumbo, heeft een storing gehad, afgelopen maandag 27 augustus.

Ik heb hierover gebeld imdat ik de boodschappen wilde aanpassen. Likte niet, en had voor 50,- teveel in mijn winkelwagen. Afspraak van de medewerker die ik gesproken had maandag: Yasin dat ik teruggebeld zou worden om 22:00 en de boodschappen er uit onder worden gehaald die ik niet meer wilde hebben. En er werd gewoon midden in het gesprek opgehangen (kan een foutje zijn, maar dan bel je toch terug?)

Niemand belt terug (kon zelf niet meer bellen).

Krijg ik een luizige kortingsbon van 10,-.

Nu net gesproken met en hondsbrutale medewerkster. Mevrouw voornaam Lent, ze wilde niet luisteren en had niet eens het fatsoen om mijn klacht aan te horen, interrumpeerde mij herhaaldelijk, en zei dat de klacht was opgelost. Als ik een klacht heb, dan heb ik die dus niet opgelost (hoezo slim en logisch redeneren..zucht).

Dus nu zit ik met boodschappen die ik niet (meer) wilde bestellen, k mocht van mevrouw lent geen klacht indienen. Ze was al klaar met haar conclusie voordat ik ueberhaupt mocht uitspreken en nam mij niet serieus.

Ik vind dat afspraken moeten worden nagekomen. Als ik met Yasin afspreek dat er iemand terugbelt om 22:00 om boodschappen persoonlijk te verwijden, dan moet dat ook gebeuren.

En aan hondsbrutale medewerkers zoals lent, die niet eens het klachten-email adres wilde doorsturen (telefoon had ik om mee te bellen) vind ik schandalig.

Lent: je bent geen aanwinst voor de jumbo. Brutaal, onvriendelijk maar vooral onprofessioneel. Laat de klant uitpraten, ook al ben je het niet ergens mee eens. Je zit er namelijk voor de klant en miet voor jezelf! En als iemand jou een klachten email vraagt. Geef het dan gewoon. Te triest voor woorden.

Geef mij niet een luizige kortingsbon, maar biedt uw excuses aan voor het niet nakomen van afspraken! Ik kan er niets aan doen als Uilie met mij afspreken dat ik wordt teruggebeld en er wordt niet gebeld!

En dan de hondsbrutale medewerker lent, die niet eens het fatsoen heeft om mij te laten uitpraten, voor haar beurt praat, en mij geen klacht wil laten indienen. Ik hou als klant niet van onbeschoft gedrag. En hoezo, wil ze mij het email adres van de klachtenservice net geven, als ik zelf niet kan kijken, terwijl ik aan het bellen ben?

Een slechte opvoeding kan niemand wat aan doen, dit laten doorschemeren aan de telefoon terwijl je je professioneel hoort te gedragen is niet correct.

Kortingsbon van 50 euro. En excuses van mevrouw Lent, en excuses van Yasin, of degene die zou terugbellen 27-08-2018 om de boodschappen te verwijderen met mij, en verzuimd heeft dit te doen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Layilah-123