Klacht: Brutale assistent manager (Chantal)

op 05 juni 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

De nacht van Vrijdag 27 mei op Zaterdag 28 mei waren wij te gast bij Van der Valk Dordrecht, zoals wij dit vaker zijn wegens meegingen, bedrijfsuitjes en zakelijke diner etc.

Op zaterdag 28 mei hebben wij de reservering vast laten leggen voor het eerst volgende weekeind (4 juni op 5 juni) voor het hotel en het buffet life cooking. Ook was hierbij vermeld dat het verblijf betrekking had tot jarige onder ons. Ons is verteld bij reservering dat de kamers 119,95 kosten.

Eenmaal aangekomen op zaterdag 4 juni blijkt het zo te zijn dat de reserveringen nergens te vinden zijn. U assistent manager is zelf zo brutaal dat ze zich bemoeit met mijn privé zaken of ik dan wel of geen e mail adres heb. Ik word nog net niet uitgelachen dat ik in deze tijd geen mail adres heb, waarop u assistent manager mij probeert de les te lezen hoe ik mijn zaken moet leiden.

Na wat aandringen heeft ze de reservering voor het hotel gevonden, maar ze vind dat we de duurdere dagprijs moeten betalen ipv de prijs vastgesteld bij reserveren. Maar te vergeefs niet van het life cooking. Waarop ik vroeg of er nog plaats was? Hierop werd mijn vraag kort maar duidelijk beantwoord, nee!

Direct bel ik mijn vrouw om haar op de hoogte te houden van deze ontwikkelingen. Waarop mijn vrouw direct belt en zonder probleem uit haar naam kan reserveren. Terwijl mij verteld was dat het vol was en geen tafels meer beschikbaar waren.

Eenmaal aan het eten loopt de assistent manager langs en wilden wij deze situatie bespreken. De assistent manager leek mij ongeïnteresseerd en klantvriendelijk was ver te zoeken. Ook geduld was niet een van haar sterke kanten. In de eetzaal kwamen wij er achter dat er op het moment nog 10 andere beschikbare tafels waren.

Meerdere malen werd er aangegeven dat ik jarig ben, maar het leek alsof het mevrouw de assistent manager in haar ego zou krenken om mij te feliciteren. Ze hield voet bij stuk en heeft mij niet gefeliciteerd.

Kortom dit alles heeft ons verblijf onaangenaam gemaakt gezien de feest stemming er uit is gehaald door deze assistent manager.

Momenteel ben ik niet tevreden, ik ben benieuwd wat u als oplossing te bieden hebt!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door APC vastgoed beheer Rotterdam BV