Klacht: Broodsnijmachine, werking.

op 03 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte, ik heb heden in Lidl Landen gewinkeld als vaste klant, over één zaak ben ik echter niet tevreden, en dat is de broodsnijmachine, al te dikwijls wordt het brood niet goed opgevangen door het grijpsysteem en dat maakt dat er meestal een paar sneden brood door de gleuven onderaan verdwijnen, soms krijg je ook een paar verfrommelde sneden van je brood. Ik heb dit probleem reeds eerder aan de kassa gemeld, waar men mij ten stelligste verzekerde dat dit zou verholpen worden. Niet dus! Ik zou willen vragen of dit euvel kan verholpen worden, eventueel de machine te vervangen. Ik heb ditzelfde probleem ook reeds gehad in de Lidl te St.Truiden. Voor de rest ben ik zeer tevreden over Lidl.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik mijn brood op een deftige wijze uit de snijmachine terugkrijg, en liefst in zijn geheel, zoals het in andere supermarkten waar ik soms kom het geval is.
Dank voor Uw aandacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 03 augustus 2017 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gustaaf Waegeneers