Klacht: brood wat uit het assortiment is gehaald

op 06 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het fantastische smaakvolle biologische brood waarvoor ik altijd naar de lidlle ging is onlangs vervangen door een smakeloze (duurdere) variant.
Voor mij een reden om geen boodschappen meer te doen in de lidlle, ik vind het echt heel jammer en hoor dit ook van vriendinnen.

Gewenste Oplossing:

Als het biologische brood dat er was weer terugkomt en dat mag wat mij betreft best duurder zijn (was eerst 1.69, toen 1.79 en nu de nieuwe snel uitdrogende, smakeloze brood 1.99.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 juni 2021 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lies Francke