Klacht: Brood

op 08 oktober 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Wendker, Hartelijk dank voor uw reactie. Onze excuses voor het feit dat het brood niet aan de kwaliteit heeft voldaan die u er wel van mag verwachten. Natuurlijk geldt ook voor ons witbrood: ‘Niet tevreden, geld terug’. Meldt u het bij uw volgende bezoek aan Jumbo nogmaals aan de servicebalie? Onze collega’s kunnen u dan een nieuw product aanbieden, of u uw geld terug geven. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten. Met vriendelijke groet, Jumbo Consumentenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 09 februari 2012 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Consument aangeboden nieuw brood op te halen in de winkel.

Alle klachten die gemeld zijn door gerrie09