Klacht: importeur microcar en Brommobielcentrum CC

op 08 juli 2019 over Brommobielcentrum CC Beek in de categorie Autodealers

het gaat om deze Brommobiel! Microcar M.go Highland! BJ 2018! 3850 KM! met garantie Demo voertuigen geweest dus ik vraag of schade vrij is Geen gekke scheuren deuken of krassen,maar er was van alles mis maar hij komt maar je moet bij de importeur zijn maar ik heb hem bij jou gekocht hij trek er niets van aan ,even een ProForma Factuur
laten maken van 2.158,01 bij een andere microcar Dealer en die ook naar de importeur gestuurd laat ook niets van zich horen ik rij al 30 jaar microcar zo slecht als deze dealer is heb ik ze nog niet gehad dus mensen kijk uit voor je bij deze in zee gaat je geld over gemaakt dus woord service moeten jullie maar niet meer in de mond nemen.
aangetekende brief gedaan om de koop ontbinden maar dat wil hij ook niet niet.
en dan de importeur daar heb ook alles naar toe gestuurd maar die denken zoek het maar uit maar ik moet nooit meer microcar hebben deze laten je ook in de steek ik zou niet zo om gaan met brommobiel met garantie je hoor het gewoon op te lossen dus zou mensen neem geen microcar want als er iets mis moet je ook niet bij importeur zijn.
o ja ik heb alle mails en foto s nog wat mis aan is.
en dit zegt de medewerker van de importeur De scheur kunnen we niks mee, dit deel staat niet onder spanning dus zal nooit vanzelf scheuren. Mogelijk heeft hij achter schade gehad of is er iets op de rand geketst.
Robin van Soest

geld terug en nooit meer wat met deze mensen te maken hebben

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brommobielcentrum CC Beek nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht snoepie goes

10 maanden geleden - nog even een aanvulling er was brand lucht als ik een lange rit maak even nalaten kijken hij sta nu 5200 km dus heb na 1350 km zijn de remblokjes en de rand van de remschijven afgeslijpen dus je kun zeggen een hele grote kat in de zak gekocht dus zeg het nogmaals koop er niets bij deze mensen.

Alle klachten die gemeld zijn door snoepie goes