Mijn Klacht:
Ik heb bij Hout en Staal een tafel op maat, eetbank en losse stoelen besteld. Ondanks dat de stoelen elders goedkoper waren, heb ik gekozen voor Hout en Staal om alles in één levering te ontvangen. Tot mijn grote verbazing ontving ik echter een bericht dat ik de stoelen zelf moest ophalen bij een afhaalpunt van PostNL, omdat ik niet thuis zou zijn geweest bij de levering. Er is echter geen enkele communicatie geweest over de levering van de stoelen apart. Na contact met Hout en Staal kreeg ik te horen dat ik het zelf moet oplossen en dat zij niets zullen ondernemen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om de stoelen alsnog te laten bezorgen op mijn adres.

