Klacht: Broek gescheurd!

op 05 mei 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Afgelopen dinsdag heb ik een jeans gekocht bij de zara zonder het te passen omdat ik haast had en moest gaan werken.
Toen ik thuis kwam en de broek ging passen zag ik dat er 2 scheurtjes zaten bij de riem-kant.
Nou, ik dacht dus dat ik het weer terug kon brengen ik heb netjes weer de broek in de tas gedaan samen met de bon ( het prijskaartje en al hing er nog aan )
Gisteren ben ik langs geweest bij de Zara om het terug te brengen ik heb ook gelijk een andere broek gekozen zodat ik het kon ruilen ik wou niet eens mijn geld terug!! Ik werd netjes geholpen er werd mij gezegd dat ik moest wachten dat de medewerker zou overlegen met haar manager. Toen ze terug kwam zij ze dat ze er helaas niks aan kon doen en dat ik waarschijnlijk de broek zelf had gescheurd toen ik het wou ophijsen!! Ik vroeg nog voor de laatste keer of ik het misschien kon ruilen maar het antwoord was nee! Toen bedacht ik me dat ik niet eens in discussie wou gaan en direct een klacht zou indienen. Ik koop altijd broeken van de Zara zo iets heb ik nooit meegemaakt de kans is 0% dat het aan mij ligt! Zo iets vind ik onfatsoenlijk als er geen oplossing word bedacht is Zara een vaste klant kwijt!!

Als ze dit broek aannemen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aysegul Atceken