Klacht: Extra kosten en ongemak door vertraging

Pascal Runhart op 15 november 2022 over British Airways in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 14 november ben ik met mijn partner terug wezen vliegen vanaf londen naar amsterdam. Wij zouden om 19:05 vliegen maar begonnen pas met taxiën rond 20:55 en vlogen pas rond 21:15 ongeveer. Doordat wij zolaat vlogen hebben wij in Amsterdam onze laatste trein naar Groningen gemist die om 23:00 zou gaan waardoor wij genoodzaakt waren om een hotel te boeken en extra taxi en hotel kosten te maken met geld wat wij eigenlijk niet meer konden uitgeven verder moesten wij om 05:00 alweer opstaan om naar Groningen te reizen om optijd te kunnen komen voor werk wat weer begon om 9:00 en daar ben ik helaas te laat voor gekomen waardoor ik gedoe heb gekregen met werk.

Ik hoor graag of hier een oplossing of een idee voor is.

Met vriendelijke groet,

Pascal Runhart

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding en/of tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over British Airways

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over British Airways nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pascal Runhart