Klacht: Brillen24 is telefonisch niet te bereiken en reageert niet op e-mails

op 19 juli 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Ik had een bril besteld waarvan het weken duurde voordat ik hem binnen had.
Zonder een status melding van de van de levertijd of een tracking, kreeg ik ze ook telefonisch niet te pakken.
Na 15 minuten verbreekt de verbinding automatisch zonder iemand gesproken te hebben. Ik heb wel 5 gebeld.
Bril is inmiddels wel binnen, het is een mooie bril en wordt mooi in doos geleverd, echter speelt wel meteen het volgende probleem af.
Namelijk er mist een schroefje aan de wril waardoor het linker glas los zit.
Ik heb meerdere mails verstuurd, zelfs mails verstuurd in het engels naar Frankrijk, Italie, Spanje, Duitsland etc. alle vestigingen in het buitenland van brillen24.
Het enige mail wat ik ontvangen heb, is een bevestiging dat mijn mail goed is aangekomen, en dat ik z.s.m. een reactie kan ontvangen.
Inmiddels zijn we al een maand verder.
Ook ontvang je een kortingscode door jezelf te aanmelden voor de nieuwsbrief, wat ik dus meteen gedaan had.
Bij het bestellen, kon je op de pagina je kortingscode invoeren, en op de site wordt dan ook aangegeven dat de kortingscode succesvol is ingevoerd.
Echter op de betaalpagina, is de koring niet verwerkt en krijg je hetzelfde totaal bedrag te zien.
Op het moment van betalen, komen er opeens ook nog eens belastingkosten bij, maar goed dat terzijde.

Bril is ontvagen, wat aardig lang heeft geduurd, het is een mooie zonnebril van goede kwaliteit.
Alleen mist er een schroefje in.
Dat schroefje wil ik graag in mijn zonnebril gemonteerd hebben, want nu heb ik een zonnebril waarvan het linkerglasstuk los zit.

Contacteren is dus niet mogelijk.

En mijn kortingscode is niet verwerkt.

Inmiddels kan mij die kortingscode dat nooit verwerkt is, niet meer schelen, maar ik wil wel dat schroefje wat ontbreekt aan mijn bril, gemonteerd hebben. Zie foto.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

Reactie van de melder van de klacht SamVallas

4 weken geleden - Vandaag zojuist contact gehad met Brillen24 via VraagAlex.nl, zij verbinden mij door en op de een of ander manier heb ik Brillen24 via deze weg toch te pakken gekregen. De benodigde schroefjes zullen verstuurd worden, het is nog even afwachten of dit ook gebeurd.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht SamVallas

2 weken geleden - Schroefjes ontvangen, afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door SamVallas