Klacht: Brilleglas wel heel snel gekrast

op 31 juli 2017 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

In mei tot tevredenheid een multifocale bril aangeschaft.
Vorige week was er een schroefje uit. Alvorens naar de DIO te gaan, wilde ik de bril goed schoonmaken. Een plekje kreeg ik maar niet weg, een wazig rondje van een kleine cm2. Toen ik eens goed keek, bleek het om een aantal krasjes te gaan. Ik draag al ruim 30 jaar een bril aan een koordje om mijn nek. Maar nog nooit had ik krassen. Ik moet het wel zelf gedaan hebben, maar vraag me wel af of de kunststof van de glazen van voldoende kwaliteit is. Bij de DIO zei men aan de krassen niets te kunnen doen. Het nieuwe schroefje viel er na een kwartier weer uit. Ik terug. Bleek de juiste maat niet voorradig te zijn en had men er een kleinere maat in gezet. Daarna een iets te grote maat, die tot op heden is blijven zitten.

Ik zou graag een nieuw "glas" willen hebben ter vervanging van het gekraste glas.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 31 juli 2017 om 12:35 geantwoord

Geachte mevrouw Thierry,

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u krassen heeft op uw glas.

Het klopt inderdaad dat krassen op het glas vallen onder gebruikersschade.
Wij hebben voor u een afspraak gepland bij onze opticien in het filiaal in Beekbergen. Tijdens de afspraak kunt u uw bril nogmaals laten beoordelen, en uw klacht met de opticien bespreken.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geiformeerd.

Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door zoefi