Klacht: bril vergoeding

op 06 februari 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw ,

Mijn naam is D.bakhtiari ,
Ik ben een diabetes patiënt en mij dokter heeft verklaard dat ik een bril nodig heb. Ook door de oogarts bij HagaZiekenhuis is dit besloten op 16 december 2016 ( zie bijlage ).
Ik was naar Eye wish gegaan voor een bril , toen destijds had ik een aanvullende verzekering. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik volgend jaar een basisverzekering zou krijgen.En een van de medewerkers heeft toen gezegd dat ik mij geen zorgen hoeft te maken , omdat alles geregeld zou worden. Er is een onderzoek geweest en hieruit was gebleken dat ik recht op een bril heb van Eye wish. Ik heb een bril uitgekozen van 99 euro. De bril was goed en het werd netjes bewaard in een zakje , en toen heeft een van de medewerkers de glazen besteld. Maar hierna heb ik er niks meer van gehoord en ben ik twee keer terug gegaan. Toen is mij verteld dat ik het niet meer zou krijgen omdat ze geen contract hebben met VGZ. Dit vind ik niet kunnen ,omdat mij echt is verteld dat ik de bril zou krijgen.En toen hadden jullie ookal gezien dat ik bij VGZ verzekerd ben. Nu zit ik zonder bril en ik werk 4 dagen per week ( vrijwilligerswerk ), dus ik heb het echt nodig. Ik kan het nu ook niet meer zelf betalen. Dus wat kunnen jullie nu voor mij aan deze probleem doen. Doordat jullie mij hebben gezegd dat ik het zou krijgen , had ik hier echt op gerekend anders was ik wel naar een andere bedrijf gegaan die brillen verkoopt.
Dus hopelijk kunnen jullie mij alsnog een bril gegeven.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groette ,

Mevr.. D. Bakhtiari

Gewenste Oplossing:

Ik zou weer tevreden zijn als jullie mij de bril kunnen geven die ik nodig heb.Ik hoop dat jullie dit zou spoedig mogelijk kunnen regelen. Bij voorbaat bedankt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

Bericht van Pearle

6 maanden geleden - Beste mevrouw Bakhtiari, Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bericht. Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij het hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 weken een reactie te geven. Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken onze waardering ervoor uit dat u de tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening. Met vriendelijke groet, Eye Wish Opticiens

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 10 juli 2017 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bakhtiari,

Wij willen u onze excuses aanbieden voor de late afhandeling van uw klacht op klacht.nl. In februari is er contact geweest tussen u en medewerkers van onze consumentenservice. Hierbij is besproken dat deze vergoeding van VGZ alleen geldig is bij gecontracteerde partijen, en helaas behoort Eye Wish niet tot deze groep. Wij betreuren het dat niet direct bij het afnemen van deze bril duidelijk was dat u gebruik wilde maken van deze vergoeding, zodat wij u hier meteen over hadden kunnen informeren.

Met vriendelijke groet,
Eye Wish Opticiens

Alle klachten die gemeld zijn door D Bakhtiari