Klacht: Bril na 5 weken pas geleverd met allerlei slappe excuses!

op 21 september 2016 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Ik heb uiteindelijk na 5 weken een mail gekregen dat de bril klaar ligt in de winkel. 5 weken lang moest ik er zelf achteraan want eyelove gaf geen gehoor. Iedere keer weer een slap excuus. Eerst was de bril kwijtgeraakt en zouden ze een nieuwe bestellen en de tweede bril was natuurlijk ook weer te laat geleverd. Wat een flutbedrijf zeg! En de oplossing die ik kreeg was een kortingsbon voor een volgende bril. Alsof ik ooit nog wat bij hun zal kopen. Mensen beter betaal je een paar tientjes meer bij een echte opticien voor goede service en kwaliteit.

Dat de korting toegepast wordt op deze bril aangezien het door hun fout zo gelopen is. Het lijkt mij wel het minste wat eyelove kan doen voor zo een slechte service.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 21 september 2016 om 12:07 geantwoord

Geachte mevrouw Silva,
We maken een afspraak voor u bij onze opticien in het filiaal in Heemskerk waar uw bril nu ligt. Zij zal samen met u een retourbetaling in orde maken. Wilt u de aankoopbon en de voucher die per post naar u verstuurd is ook meenemen en inleveren. De afspraakbevestiging heb ik u zojuist toegestuurd per mail.

Bericht van EYelove

2 maanden geleden - Na een telefoongesprek gaat mevrouw uiteindelijk akkoord met ons eerste voorstel en haalt de bril op in ons Eyelove verkooppunt zodat ze hem mee kan nemen op vakantie. We zijn blij dat het zo opgelost is en begrijpen waarom mevrouw ontstemd was over de hele situatie. We wensen mevrouw veel plezier met haar nieuwe bril en een fijne vakantie!

Alle klachten die gemeld zijn door Sasil