Klacht: Bril kwijt

op 29 januari 2018 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 2 januari 2018 heb ik een nieuw bril gekocht bij eye wish aan theresiastraat in Den Haag. Deze zou 2 weken later klaar liggen, maar tot op de dag van vandaag (30/01) is ie nog niet klaar. De medewerker achter de balie deed lacherig over en er kwam geen woord van verontschuldiging uit. Mijn nieuwe bril is kwijt en niemand lijkt moeite te doen om het te zoeken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn bril krijg, of mijn geld terug en excuses voor het verdoen van mij tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 13 februari 2018 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door middelburgSou