Klacht: Brievenbus vol met 4 folderpakketten

op 14 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Vanochtend keek ik in mijn brievenbus en vond ik hierin 4 folderpakketten. Daarmee was de brievenbus geheel gevuld en gaan alle pakketten rechtstreeks naar de oud-papier container. Zeer irritant gedrag van de bezorger.

Ik heb genoeg aan 1 pakketje.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 september 2016 om 11:08 geantwoord

Geachte heer/mevrouw de Weerd,

Wij vinden het erg vervelend dat u meerdere Spotta folderpakketten heeft ontvangen.

Op het plastic waar de folders in zitten staat een code vermeld. De code begint met een of twee nullen waarop nog 6 getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer 1 bij 3 centimeter in omvang (klein dus). Deze staat in de lengterichting op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als u het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt. Mocht u de folie nog in huis hebben ontvangen wij graag de codes van beide pakketten. U kunt de codes per mail sturen als antwoord op dit bericht. Op die manier kunnen wij de bezorger(s) attenderen op de dubbele bezorging en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Groet Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door weerdh