Klacht: Brief: Abbonement beeendigd

op 21 juni 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

***VRESELIJKE BLUNDER***
Ik kreeg gister een verschrikkelijke brief van de Staatsloterij, voor de nabestaanden.
De staatsloterij ontving het bericht dat ik ben overleden , ik vind dit nou echt te ver gaan. Ik had zo als vele zo veel ellende met die nieuwe site, bellen mailen.
Het scheen te zijn dat ik 2 accounts had, en dat er problemen waren er 1 account van te maken, na lange tijd van bellen en mailen was het op orde accounts samen gevoegd kon weer inloggen en alles bekijken tot ik gisteren deze verschrikkelijke brief kreeg, het is goed mis bij de Nederlandse loterij door de fusie. En om iemand zomaar een overlijdingsbrief te sturen vind ik uit ten boze en een echtegrove blunder.
Dit zou in de USA al een vette jackpot zijn voor een schadeclaim om iemand dood te verklaren. Ik vind ook dat dit niet zomaar een foutje kan zijn.
*** HOE HEEFT DIT KUNNEN GEBEUREN ***

Ik eis een excuses brief. En wil weten van wie jullie het bericht hebben gekregen dat ik ben overleden, want ik leef nog.
Dit is echt een grove blunder, daar moet wel iets tegenoverstaan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht B.O.Y.

4 maanden geleden - En het is nog akelig stil, blijkbaar is dit een normale gang van zaken.

Alle klachten die gemeld zijn door B.O.Y.