Klacht: brief

op 08 september 2018 over Lesara in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedendag had gebelt met klarna en alles was in orde en er stond niets meer open deze zaterdag kreeg ik echter weer een brief van jullie dat er nog een bedrag openstond van 4,99 ook jullie heb ik gebeld en ook daar stond niks meer open hopelijk komt aan deze ellende nou eens een einde scheelt een hoop tijd en ergenis!!!!!!!!!!!!!de dubbelle hoody heb ik tegelijk weer meegegeven aan een dhl medewerker en dat kunnen jullie nagaan heb er pas nog over gebeld deze week.u kunt me bellen op 0320213678.
vriendelijke groetadrie van der werf.bastion 169.8223gm.lelystad.

Gewenste Oplossing:

ben niet heel erg tevreden hoe dit allemaal zo gaat moet moeilijk allemaal trwijl alles al telefonies is geregeld en besprokenadrie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lesara

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lesara nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adrie van der werf