Mijn Klacht:
Ik heb een pakket ontvangen via DPD waarin de inhoud gebroken was, terwijl het zeer goed verpakt was en er breekbaar op de doos stond. Dit is voor mij een teleurstelling, omdat ik verwachtte dat DPD zorgvuldig met mijn zending omgaat. Ik heb al contact gehad met DPD en ontving een bevestigingsmail, maar dit lost het probleem niet op.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek DPD om meer voorzichtigheid te betrachten bij het omgaan met pakketten, zodat dit in de toekomst voorkomt.



