Klacht: Brekend glas van de combimagnetron

op 31 juli 2017 over Zanussi in de categorie Electronica - Wasmachines

We hebben de oven gebruikt, en hij is al zeker 15 minuten uit en we hoorde een keiharde glas knallen! We schrokken ontzettend en moesten kijken waar het vandaan kwam. Het bleek de ronde glazen bodemplaat te zijn. En hij is aan drie kanten gespleten en ook gesmolten lijkt het op 1 plek!

Als we een nieuwe glasplaat krijgen zouden we wel fijn vinden.
En overigens missen wij een verstelbaar rek, we zijn pas net eigenaar van deze woning(maar dat kan gewoon tegen betaling uiteraard)
Het type zanussi :
BH32CF2
Max 4 jaar is dit apparaat oud.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zanussi over deze klacht.

Bericht van Zanussi

2 maanden geleden - Goedemorgen mevrouw Elbers, We hebben getracht u telefonisch te bereiken. Helaas zijn wij hierin niet geslaagd. We begrijpen dat u geschrokken bent nadat dit zich heeft voorgedaan. We willen graag meekijken en denken met een oplossing. Met de modelbenaming die u doorgeeft kunnen wij helaas geen apparaten vinden. Graag ontvangen wij het PNC-nummer van het apparaat. Deze staat op het typeplaatje in de deuropening van de oven of aan de zijkant van de deur. Deze code begint met een 9. Wij zullen u ook nog per mail benaderen. Met vriendelijke groet, Iris Zanussi Webcare

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zanussi in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Christel elbers