Mijn Klacht:
Ik heb een product besteld bij BreatheLio, een hulpmiddel om te stoppen met roken. Nadat ik het bij een vriend had geprobeerd, besloot ik het pakket niet op te halen bij het afhaalpunt. Het is daardoor automatisch retour gegaan.
De bestelling was gedaan met achteraf betalen via Klarna. Ik heb bewijs dat het pakket retour is gegaan en ook ontvangen is door BreatheLio (track trace en bevestiging van PostNL). Toch blijven zij beweren dat dit niet klopt.
Na meerdere keren contact met BreatheLio kreeg ik eerst te horen dat ik verplicht was het product opnieuw te ontvangen. Toen ik aangaf dat dit niet verplicht is, werd mij toegezegd dat de betaling via Klarna geannuleerd zou worden. Dat is nooit gebeurd. Bij navraag werd gezegd dat het toch niet kon en dat ik het product alsnog opnieuw moest ontvangen. Dat heb ik geweigerd.
Vandaag heb ik contact gehad met Klarna via de chat. Zij gaven mij een telefoonnummer dat ik heb gebeld, maar daar kreeg ik alleen een voicemail. Die heb ik ingesproken. Ook heb ik BreatheLio via Facebook Messenger benaderd, maar daar is nog geen reactie op gekomen.
Ik heb bewijs dat het pakket retour is ontvangen, maar zit nu toch met een openstaande rekening via Klarna. Ik vind het onacceptabel dat ik moet betalen voor een product dat ik nooit in ontvangst heb genomen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat de factuur bij Klarna per direct wordt geannuleerd en dat BreatheLio erkent dat het pakket retour is ontvangen.
