Mijn Klacht:
Staafmixer gekocht van het merk Braun voor bijna € 200,00.
Bij ontvangst bleek er een gebruiksaanwijzing van nog geen 3 pagina’s bij te zitten, terwijl er iets van 20 accessoires bij horen. Ik heb geen idee welk accessoire ik waarvoor kan gebruiken, en hoe ik dit dat kan gebruiken of bevestigen.
Ik word ook niet wijs uit de plaatjes op de gebruiksaanwijzing, waarbij ik maar moet raden wat wat is en hoe ik het kan inzetten.
Inmiddels ben ik al 3 maanden bezig via messenger, de mail en telefonisch om uitleg te krijgen hoé ik alle accessoires kan inzetten, maar niemand kan mij dit vertellen. Ik krijg elke keer weer de standaard zeer summiere handleiding toegestuurd.
Vervolgens willen ze mijn persoonlijke gegevens, adres, telefoonnummer, mail adres, anders kunnen ze me geen info geven. Huh??
Maar ook na het -onder protest- delen van enkele persoonsgegevensw, krijg ik geen antwoord op mijn vragen. Ik krijg als antwoord dat ze me ‘niet kunnen helpen’ en of ik mijn vraag wat exacter wil formulieren.
Wat is er onduidelijk aan dat ik wil weten hoe ik de accessoires kan gebruiken, en waarvoor?
Zéér klantonvriendelijk, niet medewerkzaam, niet oplossingsgericht.
Wel verkopen, maar je klant op weg helpen….
Gewenste Oplossing:
Als iemand mij uitleg kan geven hoe ik alle accessoires kan inzetten, en waarvoor.
In de promotie filmpjes staat bijv. dat je er patat mee kan snijden / maken. Maar met welk onderdeel kan ik dit? En wat kan ik met de andere messen? Wanneer gebruik je de deksel met opening boven in?
Een betere handleiding leveren bij dit soort (dure) producten en betere klantenservice.
