Klacht: Slechte service

Sjaco Aalbersberg op 28 maart 2023 over Braun in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in 2020, een scheerapparaat van Braun gekocht bij wehkamp, na een tijd liet de scheerkop onderdelen los, apparaat teruggestuurt en ik kreeg een nieuw apparaat, helaas nu is de scheerkop weer onderdelen kwijt uit de scheerkop, wederom naar wehkamp gestuurt, maar dit keer moet ik 112 euro betalen voor reparatie, maar in principe, heb ik 2 jaar garantie, nu heb ik de reparatie niet gedaan en nu komt hij niet gemaakt voor 18 euro 12 terug!
Als ik dit had geweten, had ik nooit een nieuw apparaat gewild en had ik gewoon mijn geld teruggewild,nu zit ik dus met een kapot scheerapparaat van 379 euro
Veelvuldig kontakt met wehkamp gehad, maartotaal geen service

Gewenste Oplossing:

Dat mijn scheerapparaat gratis gemaakt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Braun

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Braun nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjaco Aalbersberg