Klacht: Geïrriteerde huis en uitslag

op 15 april 2019 over Braun in de categorie Electronica Merken

Beste braun,

Ik heb de silk epil 9. Ik heb erg veel vast van dit product. Het doet me erg veel pijn en ik krijg ontzettend veel uitslag. In de winkel vroeg in de medewerkster of het irritaties veroorzaakt, maar dit zou echt niet het geval kunnen zijn gaf ze aan. Ik gebruik ik heb al bijna een jaar, ik wil hem iedere keer de kans geven om het goed te doen. Ik gebruik hem op mijn benen en gezicht. Wanneer ik dit doe op mijn benen haalt die niet de haartjes bij de wortel weg maar snijdt ze af. Dus na een paar dagen lan ik weer aan de slag met het apparaat. Het doet totaal niet wat het beloofd. Ik voel me erg belazerd. Ik gebruikte eerder een epilator zonder merk en deze was zelfs beter. En mijn gezicht betreft, een hell. Ik krijg onmiddellijk uitslag en irritaties. Dit maakt mij erg boos. Ik heb erg veel geld uitgegeven aan dit product en ik ben er totaal niet tevreden mee. Het doet totaal niet wat het belooft jammer genoeg.

Wat kan ik hiermee ?
Ik zie graag zo snel mogelijk een reactie tegemoet

Sumeyye Sinci

Alleen met het reiniging kopje die ook veelte hard is.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Braun

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Braun nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvrsum