Klacht: BRANDPLEKKEN OP MIJN LIJF NA GEBRUIK JUMBO DEODORANT

op 12 september 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

DEZE WEEK EEN PRODUCT GEKOCHT EN GEBRUIKT JUMBO HUISMERK DEODORANT DRY MAN .
NA NORMAAL GEBRUIK TWEE BRANDPLEKKEN OP MIJN ONDERARMEN,HEB HIERVAN FOTOBEWIJZEN VAN (HET HUISMERK PRODUCT) DEODORANT DRY MAN EN DE BRANDPLEKKEN OP MIJN ONDERARMEN.DIT METEEN ZELFDE DAG GEMELD TELEFONISCH BIJ JUMBO KLANTEN SERVICE,MEDEWERKSTER WAS ZEER LACONIEK EN NIET KLANTSERVICE GERICHT JUMBO HEEFT IMMERS EEN ZORGPLICHT NAAR ZIJNHAAR KLANTEN TOE,IK ZOUW TELEFONISCH TERUGGEBELD GEWORDEN EN EEN MAIL KRIJGEN DAT DE KLACHT ONDERZOCHT WORD OF GAAT WORDEN DEZELFDE DAG,DIT HEEFT ZIJ NIET GEDAAN,VANDAAG WEER GEBELD MET JUMBO WEER EEN LANGE TIJD IN WACHTTIJD GEZET WEER IEMAND GESPROKEN MET DEZELFDE TOEZEGGING UW KRIJGT EEN MAIL METEEN NIETS DUS,HEB ZELF HET PRODUCT WEGGEBRACHT NAAR JUMBO TILBURG DE BRANDPLEKKEN LATEN ZIEN ALDAAR,EN NA VEEL AANDRINGEN WERD HET PRODUCT UIT DE SCHAP GEHAALD OOK IN EEN ANDERE FILAAL IN TILBURG,VANDAAG BEN IK WEEST TE KIJKEN,DE SCHAPPEN STAAN WEER VOL
JA JA DAT IS JUMBO KLANT GERICHT,DIE HIERUIT GEEN ZORGPLICHT OP ZICH NEEMT.
ZIJN ER NOG MEER HIER KLACHTEN OVER MENSEN DIE DIT HEBBEN MEEGEMAAKT?

JUMBO NEEMT ZIJN VERANTWOORDELIJK NIET SERIEUS,
LAAT IEMAND LANGSKOMEN OM DE KLACHT DOOR TE NEMEN EN SERIEUS OP DE ZAAK IN TE GAAN,EN EEN OPLOSSING ZOEKEN IN DEZE KLACHT EN NIET MENSEN IN DE WACHT ZETTEN TELEFONISCH EN DE ZAAK NIET TRAINEREN,EN ZEGGEN WE HEBBEN GEEN PERSONEEL OM BIJ UW DE KLACHT TE KOMEN BEKIJKEN.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Reactie van de melder van de klacht DEODORANT BRANDPLEKKEN JUMBO DRY MAN

2 maanden geleden - bedankt voor uw reactie

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DEODORANT BRANDPLEKKEN JUMBO DRY MAN