Klacht: brandinvites en kiala

op 13 januari 2014 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij brandinvites laarzen besteld en deze zouden bij een kiala punt bezorgd worden. Op Internet kon ik mijn bestelling volgen maar de status van mijn pakket (pakket is onderweg naar kialapunt) veranderde niet. Tot ik een mail gestuurd heb met de vraag waar mijn pakket bleef. Toen was de status veranderd in: pakket wordt terug gezonden naar aanbieder. Ik heb toen het bezorg adres moeten bevestigen wat ik al vreemd vond. Het pakket zou opnieuw verzonden worden. Ik kreeg een onbruikbare track and trace code. Ik heb hierop een mail gestuurd. Maar ik kreeg geen fatsoenlijk antwoord. Ik heb tot op heden nog geen bericht gehad dat ik mijn laarzen op het kialapunt op kan komen halen en brandinvites reageerd niet meer op emails. Een telefoonnummer van het bedrijf kan ik nergens vinden dus op een andere manier contacten lukt ook niet.

Gewenste Oplossing:

Geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kruidvat in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Annemiek Baarslag