Klacht: brandalarm van 2 uur in Gladbeck hotel

op 15 juni 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

maandag 13 juni :

Om 10:00 uur gaat ineens het brandalarm af door het hele hotel en niet zo zachtjes hoor, soort van Duits luchtalarm. Ik de receptie gebeld en krijg te horen, zover ik het kan verstaan, dat het 2 uur ging duren en dat ze niet weten wat het is, heel vaag verhaal want niemand weet iets en er is geen personeel dat alles in goeie banen leidt.

Het geluid is echt oorverdovend en overal gaan deuren open en iedereen vraagt of er echt brand is ….. soort van paniek. Mazzel wordt helemaal gek van de sirene en het alarm.

Ik alles ingepakt en met Mazzel door het trappenhuis naar beneden, terwijl ik mensen met kinderen in de lift ziet stappen, ecbt ongelofelijk. Bij de receptie kunnen ze me ook niks vertellen en alleen maar sorry
De brandweer zou hier eens een kijkje moeten gaan nemen want alle regels worden hier met voeten getreden.

Het personeel is duidelijk niet opgeleid voor dit soort calamiteiten en weet niet wat ze moeten doen
De hotelgasten worden niet geinformeerd en iedereen wordt aan zijn lot overgelaten
De liften worden niet uitgeschakeld
Bij de hotelgasten is er paniek want deuren gaan open en iedereen vraagt zich af wat er aan de hand is.
Het geluidsniveau is zodanig hoog dat je op zeker gehoorschade oploopt en ik heb daar 20 a 25 minuten in gelopen, anderen nog veel langer

Om 10:30 uitgechecked en een grote chaos …. iedereen loopt heen en weer en niemand weet iets en de sirenes loeien maar …..

Mijn ongenoegen geuit en een blaag van een jongen achter de balie zei letterlijk, U moet niet zo zeuren, U had er toch om 11 uur uit gemoeten ???? Heel onbeschoft !!!! Kon later een klacht indienen want dit is echt niet normaal meer …. heel slecht geregeld en totaal geen info van de hotelzijde ….het geluid doet zelfs pijn zo hard is het. Ik ben weg.

Hotelpersoneel en management moeten de hotelgasten informeren want als er echt brand was geweest was het leed niet te overzien zijn geweest. er worden heel veel fouten gemaakt en brandweer moet een naar het evacuatieplan kijken want dat is er blijkbaar niet. Mijn vakantie kwam abrupt aan een einde en de jongen achter de balie moet naar een cursus hoe ga ik netjes met gasten om. Echt beneden alle peil. Morgen ga ik naar Van de Valk Schiphol en ben daar vaker geweest maar daar kunnen ze in Gladbeck nog een voorbeeld aan nemen.

Door de haast van vertrekken mijn oplader van mijn Samsung Galaxy S 6 vergeten

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SvandeVelde