Klacht: Wel betaald, niet geleverd, niet bereikbaar

op 16 mei 2013 over BracesSpecialist in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een elleboogbrace besteld en betaald middels Ideal. De site geeft aan dat er wanneer er voor 12.00 uur wordt besteld er de volgende dag wordt geleverd. We zijn nu een week verder en product is nog niet geleverd. Het bedrijf reageert niet op vragen gesteld in emails en zijn telefonisch niet bereikbaar. Wanneer ik echter een vraag stel via contactformulier op website en gebruik maak van een fake naam en emailadres krijg ik wel een reactie.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BracesSpecialist

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BracesSpecialist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roalbe