Klacht: bekomen van een fatuur

Bernadette van herck op 02 mei 2024 over Bpost in de categorie Post

Ik heb op verschillende manieren via Tel., via chat op website van bpost , via e-mail , tevergeefs geprobeerd een factuur te bekomen voor de verlenging van een contract voor het doorsturen van post. Ik heb de betaling gedaan in het postkantoor van Ternat, maar zij hadden problemen met de printer en zouden de vraag voor een factuur doorgeven naar de klantendienst. Van de klantendienst ontving ik een e-mail met de bevestiging dat het contract verlengd was maar geen factuur.
Wanneer ik de klantendienst per e-mail contacteer krijg ik steeds hetzelfde antwoord : dossier is afgesloten wij beantwoorden uw vraag niet…. met tel.nr en link naar website voor eventuele verdere vragen, en zoals reeds gezegd probeer ik dit via de verschillende mogelijkheden dus al gans de voormiddag zonder enig resultaat. Wat kan ik doen om een geldige factuur te bekomen die noodzakelijk is voor de boekhouding.

met een geldige factuur

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Bpost
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bpost

Reactie van de melder van de klacht Bernadette van herck

1 maand geleden - Ik probeerde op verschillende manieren contact te krijgen : e-mail,tel, chat .... heeft allemaal iets uitgehaald en heeft mij enorm veel tijd gekost, ik he nog steeds geen antwoord op mijn vraag

Reactie van de melder van de klacht Bernadette van herck

1 maand geleden - nog steeds geen oplossing , de enige mails die ik krijg zijn iedere keer van noreply met de boodschap dat mijn mail niet gelezen word vermits mijn dossier afgesloten is .....

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bpost nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bernadette van herck