Klacht: wel betaling geen dienst

op 27 oktober 2013 over BPM.nl in de categorie Vergelijkings websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bedrijf levert niet , laat na betaling niets meer van zich horen, na boze email zeggen ze dat ze bedrag terug storten ook dit komen ze niet na, ik had deze dienst voor as maandag nodig gaat nu niet door alles moeten afzeggen moet de aktie later plannen kost mij een hoop moeite en extra geld.

bedrijf gegevens,
Stg. Derdengelden TargetMedia inzake berekenBPM.nl
IBAN begunstigde NL84 RABO 0159 1347 06
Kenmerk begunstigde 173192475
Kenmerk bank 0020000683934283

Gewenste Oplossing:

geld terug,

doe ook aangifte bij politie en rabo bank ivm betaling via i deal

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BPM.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BPM.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zwaanstraat