Klacht: ontbrekende aftersales

op 05 november 2018 over BPG Sieben BV Bouw- & Afbouwmaterialen in de categorie Bouwbedrijven

bij deze leverancier indirect voor tienduizenden aan bouwmaterialen aangekocht, ivm. bouw privaat woonhuis, dan verwacht je enigszins service als er materialen niet aan de verwachtingen voldoen. Equivalent tegelwerk is ten opzichte van deze leverancier 50% goedkoper op internet te vinden, het gaat dan om zelfde merk en type, hun visie is dat ze marge moeten pakken voor een showroom en service, akkoord maar waar is de service?
De geleverde vloertegels bevat optische krassen, in de showroom zijn deze krassen patronen niet zichtbaar bij de opgestelde tegels, leverancier geeft aan dit is normaal en hoort bij het design, hiermee is het verhaal af voor hun.
Levering garagetegels op mijn woonadres, door omstandigheden in de bouw moeten we wachten met de installatie hiervan. Tijdens tegelzetten blijkt in de pallet aanrijdingsschade te zitten, je ziet heel duidelijk een punt impact van een vork in het schadebeeld terug, reclamatie gedaan bij de leverancier, helaas niet zo makkelijk in het naleveren van een aantal nieuwe tegels, uiteindelijk is zijn voorstel om de kosten te delen voor nieuwe tegels. Waanzin heb voor 6.500 euro aan tegelwerk aangekocht en vraag 1 nieuw pak als vergoeding voor de leveringsschade.

een correcte afhandeling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BPG Sieben BV Bouw- & Afbouwmaterialen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tegel1