Klacht: Bijzonder onbeschoft behandeld.

op 14 februari 2019 over BP in de categorie Tankstations

Ik heb getankt bij BP Middelweerd in Harmelen en wilde afrekenen met mijn zakelijke tankpas. Pompbediende steekt de pas in het betaalapparaat, vervolgens tik ik mijn pincode in. Pas wordt geweigerd. Tweede poging mislukte eveneens. Tegen de pompbediende gezegd dat ik nog nooit problemen heb gehad, waarop hij zij: nu dus wel, betaal maar op een andere manier!!! Vervolgens met de zakelijke creditcard geprobeerd te betalen, waarvan ik niet meer exact wist wat de pincode was. Ik gebruik die creditcard zelden en probeerde mij te concentreren en mijn geheugen op te frissen. Ondertussen stond de pompbediende maar te drammen en te zaniken. Om een lang verhaal kort te maken, deze pompbediende was onsympathiek, denigrerend en heeft mij tegenover zijn andere klanten lopen afzeiken alsof ik een idioot was.
Voorbeeld: nou pffffft we gaan het nog een keer proberen, steek de pas er maar weer in, goed zo meneer, nu uw pincode invoeren, druk maar op de cijfertjes. lukt het niet? Geef mij de pincode maar dan zal ik het wel even proberen?
Ik heb de bediende vriendelijk verzocht op te houden om mij op deze wijze aan te spreken, maar hij ging maar door!!!
Ik kookte inmiddels en heb mijzelf echt moeten inhouden om de boel niet te laten escaleren.
Uiteindelijk herinnerde ik mijn pincode weer en kwam alles goed. De bediende kon het echter niet laten om mij te feliciteren met de transactie en te zeggen nou nou, was dat nou zo moeilijk?

Ik moest nog een lange rit maken, en kreeg onderweg het voorval maar niet uit mijn hoofd, de hele gang van zaken zat me niet lekker, dus in de buurt van Maastricht toch nogmaals geprobeerd te tanken met de pas die het in Harmelen niet deed.

15 LITER GETANKT EN PROBLEEMLOOS BETAALD!!!!!

Nu blijkt achteraf dat die fijne pompbediende uit Harmelen waarschijnlijk tot 2 keer toe de pas zelf verkeerd om in het apparaat heeft gestoken.

Ik hoop echt dat BP zich bij mij gaat melden, want met deze gang van zaken kan ik absoluut geen genoegen nemen.

Ik ben pas tevreden als de persoon in kwestie zich tenminste persoonlijk verontschuldigd voor zijn buitenproportionele gedrag.
Ik ben echt niet snel kwaad, maar hoe deze man zich gedragen heeft kan ECHT NIET!!!

En achteraf blijkt nog eens dat hij zelf voor 100% schuldig is aan de situatie.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BP

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karsemeijer1966