Klacht: Boxspring niet geleverd

op 01 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enige tijd terug een boxspring besteld en daarvoor € 45,- aan verzendkosten betaald om de gekozen datum 31 juli te laten bezorgen.
Na een halve dag te hebben gewacht heb ik besloten om rond 19:00 maar zelf contact op te nemen met Postnl en tot mijn grote verbazing vertelden zij mij dat het niet meer die dag geleverd zou worden en ik maar een nieuwe afspraak moest inplannen.

Het is te gek voor woorden dat je eerst een bevestiging krijgt dat er tussen 14:30-17:30 bezorgd gaat worden, waardoor en halve dag vrij geworden moest worden en uiteindelijk erzelf maar achter moet komen dat ik die dag voor niks heb gewacht.

Jammer genoeg hebben wij als gewone mensen geen rechten en moeten wij maar deze wanpraktijken accepteren en kunnen de bedrijfen gewoon vrolijk verder bestaan.

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als er wat gedaan wordt aan de communicatie en ik mijn € 45,- verzondkosten plus mijn telefoonkosten retour krijgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 04 augustus 2017 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste M. Schipper,

Harteljk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. Wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door pannenkoeken zijn lekker