Klacht: boxspring monaco en tweepersoonstopper premium

op 07 januari 2014 over Auping in de categorie Bedden

Wij hebben in februari 2012 een boxspring Monaco gekocht met daarbij Cresto matrassen, 1 medium en 1 stevig (90×220). De bijbehorende topper Premium is tweepersoons (180 x 220).
Vanaf het begin hebben wij hier erg slecht op geslapen, we worden continu wakker van elkaar, als 1 draait dan beweegt het bed zo heen en weer dat de ander wakker word. Er zit heel veel beweging/ deining in het bed.
Hebben we het eerst nog aan de zwangerschap geweten, het zou door de dikke buik kunnen komen dat het zo deinde, daarna weten we het aan de gebroken nachten. Inmiddels zijn ook de gebroken nachten er niet meer, maar de beweging en deining in het bed is er nog wel.
We worden nog steeds elke nacht wakker als de 1 zich omdraait.

We hebben een aantal nachten zonder de topper geslapen, dan deinde het al heel veel minder. Maar er hoort natuurlijk een topper op het bed.
(Het bed is nagekeken en verder goed gemonteerd).

We hebben bovenstaande bij de dealer neergelegd, via een aangetekende brief. Uiteindelijk konden we een korting krijgen van eur 250 als we daar twee nieuwe, 1 persoons toppers zouden kopen. Dat vond de dealer, Vesta Groningen, een goede service. (Zij belden op een totaal ongelegen moment, op vrijdagavond laat, je verwacht het telefoontje niet op zo’n tijdstip).
Echter, wij zijn hier niet tevreden mee, we hebben een bed van ruim 5000 eur gekocht, we hebben daar erg lang voor gespaard, Voor dat bedrag verwachten wij toch iets meer service, een korting van 250 betekent namelijk dat we nog steeds bijna 900 eur moeten bijbetalen.
Voor 5000 eur verwacht ik gewoon dat het goed slaapt, en geen deinend bed met heel veel beweging.

Vooralsnog betekenen auping nights hier geen better days..
(en oh ja, we zijn geen zwaargewichten, integendeel…)

Een bed dat gewoon goed slaapt, dus zonder deining.
Voor ons is de oplossing:
- 2 nieuwe 1 persoonstoppers premium zou een optie kunnen zijn
- evt in combinatie met andere matrassen, zodat we een combi krijgen die niet deint en beweegt.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Auping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Auping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Auping

Heeft op 13 februari 2014 om 13:05 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij betreuren dat u niet naar volle tevredenheid gebruik maakt van uw Auping boxspringcombinatie. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij contact opgenomen met uw Auping dealer, welke u een voorstel zal doen voor de door u gewenste toppers. Op 7 februari en op 13 febuari hebben wij u hieromtrent per email bericht.

Wij vertrouwen erop dat u binnenkort wederom vele 'Auping nights, Better days!' zult beleven.

Afdeling klantenservice
Koninklijke Auping BV

Alle klachten die gemeld zijn door Pingping