Klacht: Boxspring gekocht – krijg rugpijn van het matras!

op 27 juni 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb 2 weken geleden bij LeenBakker in Helmond een witte boxspring gekocht van €880 euro. Toen ik er de 1e nacht op ging slapen viel me gelijk iets raars op; het bed bestaat uit 2 matrassen, en toen ik in het midden ging liggen ‘rolde’ ik vanzelf naar links/rechts. Dit komt omdat er in het midden een grote ‘bult’ zit. Het is hier hoger dan het linker- en rechteruiteinde van het matras. Hierdoor had ik de volgende ochtend enorme rugpijn! Na een paar dagen erop te hebben geslapen heb ik het maar opgegeven; het deed te veel pijn.

Ik ben teruggegaan naar de winkel en daar zeiden ze doodleuk ‘dat komt omdat het een goedkoop matras is mevrouw’. Ookal is het een ‘goedkoop’ matras (ik vind niks goedkoops aan €880!) dan hoort men er nog geen rugpijn van te krijgen, wel?

Na aandringen zeiden ze dat ze mij zouden bellen in het weekend, inmiddels is dat 4 dagen geleden en nadat ik niets gehoord had, had ik weer gebeld. Er werd me nu verteld dat ze hier niks vanaf wisten. Schandalig!

Ik zit nu dus met een gloednieuw bed waar ik niet op kan slapen.

Allereerst een excuus van LeenBakker. De service is om te huilen.

Het bed is opzich prima, alleen het matras is vreselijk.
Ik zou dus tevreden zijn met een nieuw matras!

Alle klachten die gemeld zijn door mlpham