Klacht: Boxspring Alaska niet te plaatsen door scheve constructie onderstel

op 26 november 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Op 1-10-16 Boxspring Alaska besteld en betaald!!. Levering volgens Koopjedeal 5 werkdagen.
7-10-16 gebeld ivm levering bed. U wordt terug gebeld. Dus niet !!
8-10-16 Gebeld bed niet leverbaar,worden teruggebeld ivm leveringtijd bed.
Geen antwoord !!
13-10-16 Zelf gebelt bed wordt 20-10-16 geleverd. 14 dagen later dan afspraak !!
20-10-16 Gemaild met Koopjedeal bed is niet conform afbeelding en staat scheef
Antwoord van Romy Meerkerk zullen het zo snel mogelijk oplossen
24-10-16 Gemaild met Koopjedeal waar blijft de oplossing ? Sander de Vries
geeft het door aan collega en die lost het wel op !!
Ontvangen 12 nieuwe pootjes voor onderstel? Waarom !!
Nieuwe pootjes helpen niet onderstel van bed is scheef, is al aantal
keren kenbaar gemaakt bij Koopjedeal !!
25-10-16 Mail Romy Meerkerk van KD wil foto,s zien van bed. Geen probleem
foto.s doorgemaild aan KD.
Geen reactie of antwoord van KD !!
31-10-16 Gemaild waar de oplossing blijft. Antwoord collega zoekt het uit en
geeft u morgen het antwoord. Antwoord komt niet !!
3-11-16 Gemaild met KD en kenbaar gemaakt uiterst ongelukkig te zijn met
gang van zaken en vooral ergernis te hebben aan het niet
nakomen van toezeggingen en het excuus dat de fout niet bij KD zit
maar bij leveranciers.
Wederom gemaild met KD Sander de Vries zal het probleem met
zijn meerdere bespreken en hierover berichten !!
Geen bericht van KD !!
16-11-16 Gemaild met KD Jolanda de Boer kent de klacht maar is deze
vergeten door te geven aan Querida Simons. U krijgt bericht van ons
22-11-16 Mail gestuurd naar KD en mijn verontwaardiging uitgesproken over
de gang van zaken en de klachten afhandeling.
Querida Simons mailt fout ligt bij leverancier, bedankt voor het
wachten en U krijgt als compensatie een Molton!!
Klacht nog steeds niet opgelost !!
22-11-16 Ontvang Mail van Royal Textile BV en heb gesprek met dhr
Rameez Ahmed over deze kwestie.
Dhr Amed Rameez is boos over het feit dat KD mij doorstuurt
naar hem om de zaak op te lossen.
Royal Textile BV zegt bereid te zijn op het bed om te ruilen, doch
moet hiervoor opdracht krijgen van KD !!
23-11-16 Gebeld met KD, gesproken met Maurice v.Stappen en mijn
verontwaardiging kenbaar gemaakt dat een klant zelf een
probleem moet oplossen bij een bedrijf waar hij geen enkele
connectie mee heeft. Wij hebben tenslotte ons bed gekocht bij
KD en daar ook voor betaald, en niet bij dhr. Amed Rameez.
zo kun je ook je problemen oplossen en een klant fijn laten
barsten!!
Tot onze grote verbazing werden daarna gebeld door dhr
Sander van der Buurt die met volle overtuiging vertelde dat alles
door zijn inbreng binnen 2 dagen zou worden opgelost en de
gehele boxspring zou worden vervangen.
De verbazing is gebleven want zoals van KD te verwachtte viel
is ook dit weer niet gebeurt . We hebben dan ook besloten deze
werkwijze via de media kenbaar te maken.

Wanneer alle afspraken op een fatsoenlijke manier worden
afgehandeld en gedane beloftes worden nagekomen binnen 5 werkdagen

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 28 november 2016 om 13:52 geantwoord

Beste Bert,

Vervelend om te vernemen dat u bij ons een bestelling geplaatst heeft en dat er met de boxspring wat mis was.
Nu heb ik gehele dossier onder de loep genomen en onderzocht voor u.

Op 1 oktober 2016 heeft u bij ons een bestelling geplaatst voor een boxspring (Order # 201616761 | 1 okt. 2016 22:02:00). Op 6 oktober heeft u contact opgenomen met ons, omdat er nog geen afspraak gemaakt was betreffende de aflevering van uw bed. Volgens de afgesproken levertijd, behoorde het bed op 8 oktober geleverd te zijn, omdat dit nog niet gebeurd was, is er direct contact gezocht met de leverancier om dit uit te zoeken(OKT 06, 09:27). Mijn collega heeft aangegeven dat betreffende kwestie is doorgegeven en dat u een reactie terug ontving, zodra wij een terugkoppeling hebben.

Op 7 oktober neemt u contact op via de chat om navraag te doen betreffende uw levering(OKT 07, 09:26). Mijn collega heeft aangegeven dat dit is doorgegeven en dat de klanten gebeld of gemaild worden door de vervoerder om een afspraak te maken. Deze bestelling betreft een groot artikel en wordt extern geleverd door een aparte vervoerder.
Hiervoor wordt een afspraak gemaakt in overleg, zodat beide partijen op de hoogte zijn van de aflevering.

U heeft aangeven 8 oktober gebeld te hebben voor de levertijd, maar het bed bleek niet leverbaar. 13 oktober heeft u nogmaals zelf gebeld geeft u aan en er werd aangegeven dat het bed 20 oktober geleverd zou worden door de vervoerder. De gegevens van deze gesprekken zijn opgevraagd, want hiervan kunnen wij helaas geen log-bestanden vinden.

Op 20 oktober is de boxspring volgens afspraak afgeleverd. Inderdaad met een vertraging waarvoor excuses zijn aangeboden. U heeft ons gecontacteerd op 20 oktober om aan te geven dat er zwarte poten onder de boxspring zaten in plaats van chromen poten. Mijn collega heeft hierop gereageerd dat ze dit diende na te vragen bij de leverancier en dat u een terugkoppeling krijgt, direct zodra zij een reactie terug heeft.

Op 24 oktober zijn de pootjes bij u ontvangen, omdat u heeft aangegeven dat er zwarte poten onder zaten in plaats van chromen poten. Dezelfde dag geeft u aan dat het bed scheef staat, zodat de pootjes niet goed ingedraaid kunnen worden. Hierdoor staat het bed niet stabiel en u vraagt hier een oplossing voor. Dezelfde 24 oktober, is dit aangegeven bij de leverancier en de leverancier vraagt op 26 oktober om foto's van deze klachten, dit hebben wij aan u gevraagd.

Op 3 november ontvangen wij foto's van de klachten. U heeft in deze mail aangegeven dat waarschijnlijk het frame scheef zit en dat het niet aan de poten ligt. Door een interne fout (foutmeldcode 2252 > Bestanden te groot) in ons het mail-systeem konden de foto's pas op 11 november worden doorgestuurd en dit is ook direct gedaan. Op 16 november neemt u contact met ons op om aan te geven dat u nog geen reactie terug heeft gekregen. Wij vonden dit vreemd en er is opnieuw een mail verzonden met de manager in de CC om te kijken of de mails goed aankomen. De leverancier heeft de mails ontvangen en de foto's laten beoordelen, want de klacht ging in eerste instantie om scheve poten en nu bleek het aan het frame te liggen.

Op 23 november hebben wij u toegezegd dat wij de gehele boxspring laten omruilen voor een nieuwe, omdat dit te lang duurt zo. Het reparatieproces en de tijd die hiervoor nodig is, nemen wij voor onze rekening.
Voor het ongemak krijgt u er nog een gratis molton hoeslaken set bij. De leverancier heeft aangegeven de complete boxspring om te ruilen op dinsdag 29 november 2016.

Overigens hebben de collega's aan de telefoon wel vermeld dat er enige racistische opmerkingen zijn uitgelaten richting de leverancier, wij distantiëren ons volledig hiervan.
Ondanks dat de 'wet van Murphy' lijkt ingetreden bij uw bestelling, stellen wij het erg op prijs dat er geen racistische opmerkingen worden geuit richting onze medewerkers.

Kortom:
- Uw gehele boxspring wordt vervangen door een spiksplinternieuw exemplaar. (aanstaande dinsdag 29 november)
- U hoeft niet te wachten op het reparatieproces van uw huidige boxspring.
- Vanwege het ongemak, krijgt u set molton hoeslakens er gratis bij.

Desondanks willen wij u veel plezier toewensen met de nieuwe boxspring.
Nogmaals onze excuses voor de geleden ongemakken.

Met vriendelijke groeten,

Koopjedeal.nl
Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door eijsbloem@ziggo.nl