Klacht: Bouwstroom Stedin

op 20 februari 2018 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn al vanaf September bezig om bouwstroom te regelen. Inmiddels hebben wij een datum besproken met een sloper. Voor deze datum zou Stedin langskomen.
Ze zijn inmiddels inderdaad 2x langs geweest, maar er is nog geen werk verzet. 2x moesten wij de monteur vertellen waar hij voor kwam, zelf dachten ze dat ze voor een wateraansluiting kwamen ipv voor bouwstroom. Vervolgens wordt de datum zonder overleg naar achter geschoven. Wij hebben hier onze vakantie voor verzet.
Dag 1: Ze komen langs met de melding: ‘Oh, we hebben geen kraan bij’ (Handig op een boerderij)
Dag 2: Er komt niemand en we horen niks.
Op deze manier komt onze afspraak met de sloper zeker in gevaar…

Gewenste Oplossing:

De bouwstroom moet deze week geregeld worden, volgens de laatste afspraak 19-20-21 Februari.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stedin

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stedin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AKroot