Klacht: pomp niet vrijgeven

op 22 januari 2013 over Bouw en onderhoud Van der Meeren in de categorie Bouwbedrijven

Ik tank als scooter gebruiker en als vaste klant bij BP Stad van de Zon in Heerhugowaard . met een sneeuw storm tanken met je scooter valt niet mee en als je dan eindelijk bij de pomp staat en je staat daar 5 min te wachten voordat de pomp wordt vrijgegeven en steeds maar kijken of de juffrouw jou ziet in de ijzige kou wordt je er niet vrolijk van. Als je dan eindelijk contact heb en iemand schut nee duw je je scooter naar de andere pomp.
Kom je binnen wordt er niets gezegd tot je weggaat roep deze juffrouw dat ze bewust de pomp niet vrij geeft bij scooters want ze heeft geen zicht op de pomp bij scooters. belachelijk ik tank daar vaker en waarom staat het niet op deze pomp vermeld dat scooters daar niet mogen tanken. En dan nog de manier waarop ze het zegt ik ben geen 16 maar 46 jaar.
Doe daar wat aan aub ik ben een klant

Zet op deze pomp dat scooters daar niet mogen tanken.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bouw en onderhoud Van der Meeren

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bouw en onderhoud Van der Meeren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door scooter65